Mamma till Wilma

Jaha!

Kategori: Allmänt

Skrev ett inlägg här tidigare idag men de har tydligen försvunnit lr så har den inte kommit upp än:S För på min sida här så visas den inte så de e lite konstigt men men de va inte de jag ville skriva om.. Hur ska de gå när älsklingen åker till Borås på tisdag?? Wilma kommer inte att vilja sova på kvällarna o jag vet inte hur jag ska göra för att hon ska kunna somna i lugn o ro.. Jag kan hålla på hur länge som helst utan att de ger resultat men när hennes pappa ska lägga henne så går de utmärkt även fast att han gör på precis samma sätt som mig:( Kommer att bli tokig dom dagarna han e borta...så de innebär att jag kommer få 0 sömn..Jippie va kul jag kommer att vara att umgås med...NOT!! Jaja, de e nästa veckas berkymmer men de ska bli spännande o se hur allt kommer att gå i slutändan.
Ska försöka att natta henne här o sen ska jag gå lägga mig=)
//Emma

Kommentarer

  • Emma säger:

    Det andra inlägget kom allt upp :) Jag har läst det.

    2011-02-03 | 01:51:32
  • Missond säger:

    Såg att de sen med efter att jag hade skrivit klart de andra inlägget:P hehe Var nog bara datorn som inte riktigt ville vara med just då!

    2011-02-03 | 14:55:38

Kommentera inlägget här: