Mamma till Wilma

Saknar.

Kategori: Allmänt

I morse så åkte älsklingen till Borås, kändes riktigt tungt när han hade åkt, men som tur e så har jag ju Wilma hos mig o kan trösta mig hos henne om saknaden skulle bli för stor! Kommer bli rätt så konstigt att sova själv i vårat sovrum inatt.. men vaknar Wilma igen så kanske hon får sova hos mig :P Vad har annars hänt idag....totalt ingenting.. Bara varit iväg till affären för att köpa frukost till dottern. Känns nästan som att jag skulle behöva gå o lägga mig o hoppas att de blir torsdag snart då han kommer hem igen=)
Men på torsdag så ska vi iväg till bvc o se hur lång o hur mycket hon väger nu. Så de blir en liten promenix dit för mig o Wilma!
Alldeles strax så ska jag se på Rederiet o senare så blir de Tre Kronor (fjärde boxen) Har inte haft tid att kolla klart på den:P
//Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: