Mamma till Wilma

Tjoho!

Kategori: Allmänt

Dagen har allt varit ganska så bra hittills=) Wilma vaknade vid 3 inatt o ville ha lite mat så de var bara att gå upp o fixa de...trött som man va=) Sen somnade jag om tills nästa gång hon ville komma upp.. Tror att klockan var runt 9 då.. Hörde att hon låg o pratade med sig själv så jag lät henne ligga en stund, men tydligen så hade hon varit högljud så Emma var inne o hämtade henne precis när jag skulle resa på mig! Jaja, är hur gott som helst att ligga o höra på när hon pratar o jollrar där inne. Gick upp o skulle äta frukost men älsklingen tyckte att vi inte hade något gott så han gick iväg till Ica i detta pissväder...Kom hem med crossanter (stavning?) Hur gott som helt har nog aldrig ätit så god frukost på länge. Sen så var de dags för Roland att göra sig i ordning för att han skulle iväg till af idag o skriva ut sig ifrån ungdomsgarantin lr va de hette. För nu ska han ut o sälja:) Riktigt glad för honom så slipper han gå hemma o klättra på väggarna. Ja, nu sitter ja här nyduschad o väntar på att Wilma ska vakna o att besöket ska komma hit=) Men undertiden så ska jag sysselsätta mig med att plocka i ordning o fick in ännu mer tvätt=)
Ha de gott alla där ute =)
//Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: