Mamma till Wilma

27 Januari

Kategori: Allmänt

De kommer inte så täta inlägg här men jag har inte haft tiden för våran dotter har varit så gnällig o har skrikit för minsta lilla pga sin andra tand som e på G. Vad har hänt i veckan..Jo i måndags som vanligt så var Wilma o jag på mammagruppen i 3 timmar..:) Gick hennes hand/fotavtryck med oss hem åå så fina dom blev. Började även med att göra en pekbok till henne (som tur e så slipper ja måla förhand:P) Skitkass på att måla så jag nöjer mig med att fylla i=) Sen i onsdags så var älsklingen iväg o hjälpte en kompis med att fixa nått.. Kommer ej ihåg vad de heter så insatt e ja:P På eftermiddagen så kom de en tjej som skulle sanera våran säng var de tänkt men hon visade oss den dammsugaren som hon var ute o sålde o jävlar vilken bra dammsugare.. Har nog aldrig sett någon annan dammsugare göra såna saker som den kan göra:P Skulle mer än gärna vilja ha en sådan men de funkar ju inte med våran ekonomi just nu! Kanske den dagen då vi blir miljonärer...Haha! Roland fick även ett erbjudande medans hon var här så vi får väl se hur de kommer att gå med de.. Dom skulle höra av sig men de har dom inte gjort..Men jag håller fortfarande tummarna för honom=) Ôch dom sista dagarna här så har Wilma o jag mått skit..Både har varit förkylda o Wilmas mage har varit ur balans som bara den.. Men fick även höra att de hade med att hon fick tänder så de var ju skönt. Natten var fruktansvärd med henne.. Hon började att gallskrika vid 3 tiden inatt så jag gick o hämtade henne o försökte lugna ner henne men de gick ju inte så bra så jag var tvungen att lägga henne i våran säng o jag satt med henne ända tills halv 6 imorse då somnade hon äntligen men hon vaknade väldigt tidigt så älsklingen tog hand o henne men de hade inte spelat någon roll för jag vaknade ändå:) Så dagen har varit väldigt lugnt..Ville gå ut en sväng förut men bestämde mig för att vara inne med Wilma tills hennes förkylning är borta helt. Har ett på 2 skivor med Tre Kronor idag=) hehe Lite smått beroende kanske:P Men så bra e den serien!
Nu så blev detta ganska lång var inte alls min mening men så är de.
//Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: