Mamma till Wilma

Bvc

Kategori: Allmänt

Igår så var de dags för Wilma att väga o mäta sig. Hon väger nu 8,8 och är 74 cm lång=) Stor tjej de börjar på att bli. Var urskönt att få komma dit o prata av sig lite. Ska även dit på måndag igen för jag ska besöka en mammagrupp och se vad de är för nått o om de är något för mig & Wilma. Ska bli ganska så intressant faktiskt.
Igår kväll så fick Roland för sig att han bara skulle kolla en stund på den nya saw filmen och de blev ingen liten stund utan han lr vi kollade klart på den...O jag säger då de att de var nog tur att jag inte hörde nått för Roland satt med hörlurar på sig :P Har aldrig gillat dom filmerna men ändå så skulle jag se en del av den:P hehe helt sjukt! Fattar inte att folk kan sitta o titta på de. Nä, inget för mig inte.. hehe
Idag började min o Wilmas dag vid 10 tiden.. Var supertrött när hon började på att gnälla men de var ju bara att gå upp o sen så var jag ganska så pigg efter en stund, men de är ju alltid jobbigt att ta de där lilla steget ifrån sängen=) Blir nog en lugn dag här hemma...Emma skulle komma förbi idag efter 3 o hämta Victorias vagn. Annars så blir de nog väldigt lugnt.. ska se om jag hittar orken till att diska=) hehe
//Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: