Mamma till Wilma

Fredag!

Kategori: Allmänt

Idag har de inte blivit mycket gjort, men de är inte kul att göra något om man inte har några pengar lr några som helst Idér.. Skulle ha gått ut en sväng idag men jag kände mig inte 100 så vi stannade inte för att kanske ta en sväng imorgon bara för att komma ut o få lite frisk luft=) Imorgon så ska vi umgås med Emma får se vad vi hittar på för roligt.
På torsdag nästa vecka så ska Emma & Jag gå på bio o se Änglagård tredje gången gillt & den 21:e så kommer en vän till mig Sandra..Har inte träffat henne sen vi var nere på ullared förra året. Så de är hög tid att vi umgås igen. Hehe.. Nä, varför ska veckorna gå så sakta?? Vill ju att de ska vara den 19:e så att man kan handla lite o så=)
Jo, förresten vi var ju på bvc med Wilma i måndags o vägde henne o de...Trodde att hon hade gått ner för hon har inte ätit så bra på ett tag, men de hade hon inte gjort=) Mamma stora tjej! Våran barnsköterska frågade mig om jag ville gå på mammagrupp..men jag var väldigt tveksam så jag ska följa med henne o en annan tjej ifrån Skara på måndag o se om de kan vara något för mig o Wilma. Kan vara skönt o få en liten "mammatid". Så vi får se va de blir av den saken..återkommer med va jag tyckte!
Usch, tröttheten börjar komma över mig nu så de är väl kanske dags att sluta medans jag vet va jag skriver:P
Hoppas att ni får en superbra helg!
//Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: