Mamma till Wilma

Gött väder.

Kategori: Allmänt

Igår så sov Emma & Victoria över här så att vi kunde umgås lite mer:) Blev en rätt så sen kväll..både för vuxena och barnen. Men kul hade vi iaf:P Idag så blev de en sväng ut på stan o besöka lite affärer och de fantastiska var ju att jag mådde BRA hela tiden de var nog rekord tror jag=) skitskönt.. :P Just nu så sitter jag o väntar på att Let´s Dance ska börja och sen ska jag nog spela lite wii med grabbarna grus...(Roland, Lars)
Imorgon så bär de av ut till backen igen för att åka pulka =) Längtar.
//Emma

Kommentarer

  • Emma säger:

    Massa kul var det :D Och sent, men är man ledig så är man ;)

    Jag längtar också! Men inget hoppande för min del iaf, det får Roland stå för :P

    2011-01-07 | 20:46:04
  • Emma säger:

    Test på G!

    2011-01-07 | 21:01:34
  • Missond säger:

    Jaaaa, äntligen funkar de:P

    2011-01-07 | 21:02:48
  • Missond säger:

    Öh, tror inte att han ger sig ut i den backen igen där hoppet var.. :P

    2011-01-07 | 21:33:08

Kommentera inlägget här: