Mamma till Wilma

Wilmas...

Kategori: Allmänt

Första tand skymtade vi den 30/12-2010. Hon hade haft feber någon dag innan o var hur grinig som helst o de fick vi ju snart svar på varför. Man ser verkligen att hon utvecklas varje dag som går. Helt underbart att se.
Igår så hade Wilma somnat runt 10-11 på kvällen och vi trodde att hon hade somnat för natten, men jag gick in o la mig sent o efter när jag hade somnat så hör jag henne börja gnälla o kollar på klockan som är 3:O Hon brukar aldrig vakna vid den tiden, så jag gick upp o la henne i sängen med oss men jag ledsnade på de så Wilma o jag gick upp o satte oss i vardagsrummet för att hon skulle få en chans att somna..De tog henne 1 timme för henne o sen sov hon..gick in o la henne i sin säng o jag smög ut därifrån för jag ville se på teven.. (som var avstängd i sovrummet) Klockan den rann verkligen iväg så vid halv 6 så gick jag in för att se om jag kunde somna o de gjorde jag med en gång! Var nog tröttare än va ja visste om. Så idag har jag legat på latsidan o tagit de lugnt..
Sitter här i min ensamhet just nu medans älsklingen är o möter upp Pierre vid ica. Ska även sätta mig o kolla på den sista dvdskivan av Tre Kronor=) Längtar redan tills 4.e boxen släpps nu i Januari=)
Här kommer lite blandade bilder:
Gosar i mammas & pappas säng
Pappa & Wilmas gosar framför teven hos svärmor/mormor
Mormor & Wilma tittar på granen om mormor har gjort ett bra jobb=)
Wilma idag (2011-01-03)
De var allt för mig idag=)
//Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: