Mamma till Wilma

Kappahl

Kategori: Allmänt

Idag har de inte hänt så mkt, hade planer på att städa Wilmas rum men de har inte blivit gjort än så de ska jag ta tag i morgon istället. Har varit på Kappahl o köpt 2 par byxor o en tshirt till Wilma, hon växer ju ur allt som hon har snart. Igår så köpte vi även gummistövlar till henne som hon ska ha på dagis framför allt. Roland är iväg nu på eftermiddagen o kvällen för han ska vara barnvakt..så han kommer nog hem ikväll vid 9 tiden lr så tror ja att de blir. Får lite egen tid ikväll när Wilma har gått o lagt sig=)
Tydligen så ska min mamma ringa mig idag för att hon skulle ha "ramlat" i trappan hemma hos henne så nu ska hon väl ringa till mig o beklaga sig lr höra sig för om jag har fått några pengar... HAHA för de..! Ska säga att jag är urfattig o de stämmer ju sen om hon tror på de är hennes problem. Idag är de nog en månad sen jag hörde något ifrån henne, hon ringer ALDRIG mig egentligen men bara för att jag inte har ringt henne nu på ett tag så måste ju hon ringa o fråga varför ja inte har hört av mig.. Alltid samma fråga som hon ställer när ja svarar, inget om hur mår du o är allt bra nejdå.. det är " o varför har du inte hört av dig" Hur kul är de att få höra de varje gång hon ringer? Kan säga att de är fruktansvärt irriterande!
Men har ja tur så ringer hon inte förrens vid 9.
Nu ska jag umgås med min dotter. Mor o dotter tid <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: