Mamma till Wilma

Möte

Kategori: Allmänt

Imorse så hade ja ett möte på soc ang min ekonomi. Fick sitta där o lyssna på alla deras jävla krav osv. Sen så säger hon hela tiden OM vi kan hjälpa dig. Men herregud jag har barn o inga pengar till att betala hyran som skulle ha varit inne förra månaden.. Så hur kan dom ens neka folk då egentligen? Men jag ska tydligen få svar om jag får hjälp lr inte om 7 dagar.. Lite sent tycker ja men men huvudsaken är ju att jag får hjälp. Annars så vet ja inte vart jag ska ta vägen. Fick gå till arbetsförmedligen idag och hämta daganteckningar hade jag ju helt glömt bort att ha med dit.. hehe men men de gick ju bra ändå. O sen så får ja reda på att min handläggare har slutat på AF hur e det möjligt liksom??? Vi skulle ju ha ett möte i September o nu har jag ingen aning om hur de kommer att bli. Jävla skit säger ja bara.. Kunde väl ha skickat iväg ett mejl om att han har slutat men icke då...!! Jävla nötter.
Kom hem här förut o fick lägga mig o sova en stund annars så hade jag nog varit lika trött som vad Wilma är just nu. Hon sitter på golvet i hallen med sin nalle (drägglis) o gör ljudet som hon brukar göra när hon är trött.. Plus att hon lägger huvudet på nallen för att vila en stund :) Blir de tyst här snart så vet ja att hon har somnat på golvet med sin nalle=) hehe. Ska se om hon vill vara vaken en halvtimme till o sen göra i ordning henne för sängen.
Hoppas att ni har haft en bra dag :)
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: