Mamma till Wilma

Tänderna

Kategori: Allmänt

Älsklingen har varit i Hällekis o jobbat idag så jag har haft Wilma hemma idag, o hon har då inte varit på sitta bästa humör. Hon har inte tagit sin välling idag som hon alltid tar så flitigt. Hon har inte velat sova i sin säng utan bara skrikit när jag har lagt ner henne där. Inatt så vaknade hon vid 3 tiden o skrek så jag gjorde i ordning välling men de ville hon inte heller ha..så jag fick ta upp henne o sätta mig i soffan med henne en stund för att se om hon ville sova o de ville hon men de var motsträvigt, till slut så kunde ja lägga henne utan att hon skrek hysteriskt så jag gick in o la mig igen o somnade väldigt fort, sen vid 5 tiden så var de dags igen för samma sak men då gick jag in o la henne mellan mig o Roland.. Hon somnade efter ett tag men sen så vaknade hon va att älsklingens klocka ringde..
Kan ju lugnt säga att de har varit en jobbig dag när man inte har fått sova ordentligt.. De ska jag ta igen inatt jag lovar=) hehe
Hoppas att morgondagen blir bättre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: