Mamma till Wilma

Var ett tag sen.

Kategori: Allmänt

Vet ej när de var ja skrev här sist men de känns som en evighet. Allt rullar på så bra d kan hos en barnfamilj:D Wilma har haft mkt feber o länge pga hennes tänder men nu så har de varit bra i ett par dagar så vi får se när nästa tänder har tänkt att ta sig igenom.
I söndags så var vi och hämtade min mamma av lite olika anledningar. Första dagen som hon var här var allt bra men sen så har de bara varit jobbigt, har känt mig som en 3 åring igen. Hemskt! Det enda hon gör de är att klaga på hur sjuk o ont hon har precis överallt.. Ledsnar man ganska så fort på.
Nu är hon hemma hos sig o jag sitter här o ska snart gå o lägga mig tror jag..Älsklingen är hos Nylund o lanar ikväll..får väl se om han kommer hem före klockan 5 imorgon bitti. Hihi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: