Mamma till Wilma

Apoteket

Kategori: Allmänt

Idag var mamma här en sväng så att jag kunde gå iväg till apoteket o köpa medicin till Skrållan, ville inte lämna henne helt själv med tanke på att hon är inhägnad i köket o hon klättrar gärna på gallret o de får hon inte göra så mamma hade ett extra koll på henne o sen så fick jag lite barnvakt så att jag slapp ta ut Wilma bara för en sådan kort sväng medan hon ändå var här. Var nog skönt för mamma att få ha Wilma lite för sig själv. Vi blev inte osams idag o de var nog första gången på evigheter som vi inte blev osams. Jaja, sen när hon åkte hem så ställde jag Wilma på golvet för att se om hon ville ta ett par steg o visst gjorde hon de medans jag hållde henne i armarna:) Så duktig hon e mammas hjärta<3 Synd bara att pappa inte var hemma o såg de :(
Nä, usch nu börjar jag på att bli riktigt trött här, kanske dags att ta sig något o äta o sen lägga sig o sova så att man e pigg imorgon bitti när Wilma vill göra morgon=)
//Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: