Mamma till Wilma

....

Kategori: Allmänt

Vilken dag! Önskar att humöret kunde ha varit annorlunda men fy satan va de har varit jobbigt att vara mig idag, sovit de har jag knappt gjort. Men när jag väl har kunnat sova ja, då har ju Wilma varit vaken o inte velat sova en stund brevid mig så de var ju bara att stå ut o försöka att hålla sig vaken tills man ska gå o lägga sig men de e ju inte de allra lättaste direkt!
Men men de blir ju så när ens sambo jobbar men än hela dagarna känns de som. Får aldrig riktigt den chansen att sova ut tyvärr:( Men men varför sova när man kan göra de när man e död sen. Dagen har ju varit väldigt seg pga att man inte får sova ordentligt så de har inte blivit mycket gjort från min sida förutom att ha tagit hand om prinsessan såklart=) Även suttit o kollat på Tre Kronor sista säsongen o nu så är vi inne på de allra sista avsnittet:( Så ska bli spännande o se hur de slutar för jag har för mig att alla kommer tillbaka igen, men som de ser ut nu så verkar ju ingen komma tillbaka o hur ska alla hinna tillbax när avsnittet bara är 45 minuter??:O Jaja, de kanske funkar men de återsår att se imorgon de. Sen blir de till att kolla första säsongen av Skilda Världar=) Wiiie
Usch, kan inte klockan gå snabbare...vill ju att BB ska börja...NUUUUUU!!!
//Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: