Mamma till Wilma

Ny start på veckan!

Kategori: Allmänt

Dagen kunde ju inte ha börjat sämre :( Måste fundera om de är värt pengarna o om de går att få de bra igen. Helvete säger ja bara.. Varför?? Hur kunde de hända här hemma? Obegripligt. Jaja, de har hänt o kan inte göras ogjort men jag hoppas innerligt att de kommer att sluta bra, de märkts i eftermiddag. Annars så rullar de på här hemma, har köpt min brors säng så den bärde vi upp ifrån källaren igår o fy fan säger ja bara va tung den madrassen var.. Usch! Men de kommer att bli snyggt när de väl är ihopskruvat o sånt=)
Wilma går fortfarande på pencelin o mår mycket bättre så de e grymt skönt, men vi stannar hemma idag ifrån mammagruppen för att vara på den säkra sidan ifall att alla hennes baciller inte e borta efter förkylningen. Älsklingen är iväg på sitt möte som vanligt på måndagar i Borås/Malmö...kommer hem vid 5 tiden i eftermiddag skulle ja tro. Skulle iväg o kolla om de finns överdrag till den maddrass som vi ska ha för den e lite skitig efter att den har stått i våran källare på golvet.. Så allt skit går inte bort så de vore ju perfekt o ha ett överdrag till den då, tills vi har en maskin som vi kan göra rent den med.
Jo, just de ja min mamma var här igår, o de gick ju som de gick.. Hon klagade natruligtvis på att vi inte har varit hos henne så mycket sen Wilma kom men hallå.. Är de bara vårat ansvar att åka fram o tillbaka bara för att hon bor i hus o man kan vara ute i trädgården på sommaren?? Så vi fick typ skit för att vi bor i en lägenhet de är ungerfär därför som hon inte kommer hit så ofta.. Men förlåt mig för att vi inte har råd att bo i hus.. Kärring..Jäv...el...! Sen så ville hon att jag skulle övningsköra med henne för hon tyckte att jag borde ha körkort men aldrig att jag kommer övningsköra med henne.. Hennes bil är ju inte ens okej att öveningsköra i men de skiter hon tydligen.. O sen så tror hon tydligen att de bara är att ta körkort men hur ska jag kunna göra de när hon har tagit alla mina pengar som jag skulle ha till mitt körkort.. O hon säger till mig att hon ska hjälpa MIG med dom pengarna.. HAHA, de måste ju vara årets största skämt!
Ska gå o lugna ner mig lite o försöka hitta nått att äta.. :)
//Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: