Mamma till Wilma

Sjuk!

Kategori: Allmänt

Jaha, nu har man fått skiten..förkylning o halsont :( fy fan va trist. Idag har jag inte alls varit på mitt bästa humör direkt:/ Lär ju bero på att jag e sjuk o aldrig får vila mer än 10 minuter om dagen.. :S Jaja, de e väl sådant man får ta. Blir ju inte bättre utan värre o värre för varje dag som går... Näsan rinner som en jäkla vattenkran o de är hur jobbigt som helst.. Hade varit bättre om jag hade varit täppt i näsan men men de kanske kommer de med.. Inget ja längtar efter så men de vore bättre o ha de istället för en vattenkran :P
Tror dessvärre att jag har smittat ner Wilma igen:( Usch, skiten bara går runt o runt här hemma nu. Hinner aldrig bli helt frisk innan man e sjuk igen.. Vem fan va de som skapade alla dessa sjukdomar??? Dom e inte välkomnande någonstans.
Så dagen har gått åt att försöka vila men de har jag ju inte lyckats med då pga att jag har Wilma hemma men de ska jag ta igen nu när hon har gått o lagt sig för natten.. Blir en tidig kväll för mig iaf. Ska lägga mig i sängen sen o invänta Big Brother.. de får jag INTE somna ifrån ;)
Vem/vilka är era favoriter i årets BB?
//Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: