Mamma till Wilma

Snart så

Kategori: Allmänt

börjar Big Brother igen:) Hur kul som helst att se på när folk gör bort sig totalt i tv, dom flesta säger innan dom går in i huset att dom aldrig ska ha sex o när dom väl har kommit in i huset så är de helt annat.. hehe! Varför lova en sådan sak egentligen!! Hehe.
Jaja, vad har dagen erbjudit idag då, jo inte så värst mycket om jag ska vara ärlig. Jag har bara varit hemma och gått o småpysslat lite då o då. Älsklingen har varit ledig enda fram tills 8 ikväll så jag lär ju få somna själv ikväll/natt för tror knappast att jag e vaken när han kommer hem! Ska ju upp tidigt imorgon o fika med en vän på förmiddagen=) Ska försöka att hinna o duscha imorgon bitti oxå.. (orka) hehe
Nä, de var allt för mig idag.
//Emma - Missond

Kommentarer


Kommentera inlägget här: