Mamma till Wilma

Tråkigaste dagen på hela veckan

Kategori: Allmänt

Förra söndagen så slutade alla dom program som ja/vi ser på.. One Tree Hill (återkommer i sommar) & Solsidan, så denna söndag finns de INGET att se på teven..Hur surt som helst, men men då får jag mer tid till att göra massvis med annat tills ikväll då jag ska se BB som vanligt=) Hoppas innerligt på att Roza får lämna ikväll, ingen som orkar med henne längre o hennes gråt o små utbrott jämt o ständigt... !
Älsklingen jobbar som vanligt idag & Wilma ligger o sover igen. Hon måste vara en trött lite tjej idag. Ska snart gå in o väcka henne så att jag får umgås lite mer än en halvtimme åt gången med henne. Ska fixa lite i köket sen oxå. Ja, helgen den har rusat iväg som vanligt, igår så var vi ute till arenan för att kolla på en masssvis med bilar, inte mitt största intresse kanske men hade iaf sällkap av Emma & hennes dotter Victoria så de blev en lång promenad dit, sen så åkte Roland o jobbade o vi skulle fixa våfflor för att varken vi lr Emma hade ätit de när den dagen var så de gjorde vi...Massvis med gott=) Flera år sen som jag åt de sist.
Ja, just de ja.. Var ju inne på Åhléns o köpte 1:a säsongen av Skilda Världar igår med:) 17 timmars tittande där så de lär nog kanske ta en stund innan jag har kollat klart på den säsongen.. kanske:P
Nä, nu ska jag gå i o väcka mammas hjärta som ligger o nannar:)
//Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: