Mamma till Wilma

Barnmottagningen.

Kategori: Allmänt

Klockan 1 har vi tid hos barnmottagningen med Wilma, dom ska kolla hur hon har utvecklast sen sist då dom ville att vi skulle röntga hennes huvud men vi sa nej. Nu har hon kommit en bra bit på vägen. Hon tar sig framåt..Kryper ibland o hasar sig framåt oftast, full fart framåt o hon har börjat att gå med oss som stöd. Kommer nog ta ett tag till innan hon blir helt stabil i benen så att hon kan gå själv men de gör inget hon får ta de i sin lilla takt. Hoppas att de blir positivt resultat ifrån läkaren annars så vet ja inte vad jag gör. Men men de blir nog bra hur de än går.
Solen skiner idag med, sitter här i mina piratbyxor o hoppas att jag kan ha på mig dom sen när vi går så att de inte blir för kallt men de tror jag inte att de blir för de är inte ett enda moln på himlen:D
Idag ska vi även lämna in deklarationen o jag ska ringa ett samtal till banken så att jag kan skicka in de till försäkringskassan så att de inte blir något hopp tills jag får mina pengar.
Ska snart göra mig i ordning här o väcka Wilma igen så att hon är pigg o glad när vi ska till läkaren förhoppningsvis. :)
<3 Mamma & pappas ögonsten <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: