Mamma till Wilma

Blåsigt värre

Kategori: Allmänt

är de ute idag. Iofs så har ja inte varit ute o känt på hur mkt de blåser men de räcker ju med att se ut. hehe. Igår så var de ju dags att återvända till mammagruppen igen, o de gick bra till en början med men efter typ 10 minuter så blev Wilma väldigt gnällig o mammig. Skulle göra klart hennes pekbok men de hann jag inte med pga att hon inte ville vara någon annanstans förutom hos mig o de gick inte så bra när jag skulle klippa o klistra så de får vänta tills hösten istället då jag kanske har lite mer tid på mig att göra klart de:D
Vi hade inget speciellt på programet igår utan att vi skulle försöka göra klart dom grejorna som vi hade påbörjat på o sitta o småprata lite oxå. Blev bjudna på korv o bröd oxå. Men de hjälpte inte så mkt var ju nästan lika hungrig efteråt som jag var innan. När klockan närmade sig 4 så var de dags att gå hemåt o vi möte upp älsklingen som hade hunnit till örthagsparken (stavning?) för jag trodde att vi skulle sluta halv 4 men så blev inte fallet. Vi gick in på Stadium för att älsklingen skulle kolla på ett par nya skor som han behöver ha men vet inte om han hittade några speciella direkt. Var inte hemma förrens halv 6 på kvällen o jag var helt slut i kropp o själ, trött som en gnu så de var ganska så jobbigt att försöka vara vaken tills efter BB:)
Fick ju sovmorgon idag. Istället för att bli väckt av Wilma vid 7 så ringde telefonen vid 9 istället o de var såklart försäkringskassan. Så de var ju bara att gå upp o se glad ut. Ville ju sova mer men i samma veva så vaknade ju Wilma oxå. Supergreat. Jaja, har inte blivit mkt gjort av mig idag, men älsklingen har varit riktigt duktig o satt fast alla våra sladdar så att dom inte ligger på golvet så att man kan snubbla på dom. O nu står han o rensar ur våran klädgarederob som är överfylld av saker som vi ska slänga när vi får tillgång till bil.
Huvudet dunkar o tröttheten stiger sig fram sakta men säkert, kanske ska sätta W i ett bad så att jag vet vart jag har henne en stund framöver:) Vårat lilla badtroll<3
/Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: