Mamma till Wilma

Halvtråkig dag

Kategori: Allmänt

Inget bra väder är de inte, tydligen så har de snöat här i staden o på många andra håll och kanter men jag la aldrig märket till de kanske beror på att jag inte var vaken lr kollade ut just då. Wilma vaknde idag vid halv 9 o jag var aptrött men de var bara att ta sig i kragen o gå upp. Hon fick sitta o leka lite i storarummet en stund innan va satte fart, och medans ja letade upp kläder till henne. Bytte blöja o tog på kläder o sen gjorde ja i ordning lite gröt till henne så att hon fick o efter en stund så blev hon väldigt grinig så jag fick gå in o lägga henne igen så att jag kunde få äta frulle ifred. Orken har blåst bort totalt o jag borde gå o hämta ut mina mediciner igen men vet inte riktigt om vi har råd till de just nu. Får kolla på de, vet även att de är viktigt att ja hämtar dom men va ska man göra när man e lite lagom fattig? hihi
Har även ringt till banken i morse så nu är nog brevet på väg hit imorgon förhoppningsvis för ja behöver ha de i nästa vecka. Så lång tid ska de väl inte ta o få ett brev av banken?
Nu ska jag avrunda här för Wilma sitter o vill vara med i skrivandet..:P
/Emma

Kommentarer

  • Sandra säger:

    det kan ta max upp till en vecka för banken att skicka de... jag gick till banken istället och fick de direkt :P föressten va är frulle för något ^^ kram

    2011-05-03 | 15:47:32
    Bloggadress: http://www.bloggparken.se/NightCore

Kommentera inlägget här: