Mamma till Wilma

Helgen

Kategori: Allmänt

Fredag: Var i hemma o tog de lilla lugna.

Lördag: Packade vi på morgonen och sen så bar de av till Skälvum, grillning på eftermiddagen o de var himelskt gott. Sen solade vi typ hela dagen..hehe:) Såg även på en film på kvällen Terry, Roland, Sandra & Jag :) Skulle tydligen vara en action film men de var mer komedi.
Sitter i gräset ute i Skälvum o har de gott i skuggan :)
Ätit choklad för första gången i mitt liv...GOTT...:) Mmmm, Marabou
Söndag: Solat ännu mer, o nu så är jag röd igen.. Suck, glömde ju solkrämen hemma mitt pucko. Men men de är bara lite röd så jag kanske kom lindrigt undan ändå, Älsklingen däremot han är röd.. Oj hela ryggen.. Så de lär ju inte bli lätt att sova på ryggen inatt. hihi (skadeglädje) Men jag lär ju får sova på sidan (Blää)
Helgen har varit kanon... Wilma har lekt o busat med faster hela helgen o de har varit underbart. =)
Sen har Wilma testat på att dricka möjlk för första gången o de gillade hon starkt för den tog snabbt slut.. <3
Wilma o hennes faster kollar på när vi håller på att greja lite.
Wilma står på farfars Buick ;)
De var lite bilder av helgen.
Nu ska jag snart lägga mig ner o sova..Ha de gott alla därute
/Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: