Mamma till Wilma

Hon kom, hon åkte o vi blev överlyckliga :)

Kategori: Allmänt

Ringde min mamma i förmiddags o skulle kolla om hon skulle hit idag efter att hon mådde dåligt igår. Men idag kunde hon komma o även hennes väninna var med pga att hennes man ligger inne här på sjukhuset för att han skulle få blod. Min lilla extra pappa.. önskar honom all lycka till o hoppas att han piggnar till så att han får komma hem igen. Iaf så kom dom hit o de blev middag men mamma hon tror verkligen att hon äger allt när hon är med o ska laga maten, hon styrde o ställde som bara den o hade så jävla bråttom så de är inte sant, men men de blev ju bra ändå. Mycket tjafs om min bror o hans sambo.. Är ju så synd om dom nu (tycker dom själva) för Caroline ligger inne på sjukhuset för hon har tydligen fått blödande magsår o tror att världens ska gå under för de o de är enbart synd om dom, men sen att andra har problem de skiter dom fullständingt i för de är inte lika viktigt som när de gäller dom.
Blir så jävla förbannad när jag tänker på saken. Vi var för ett tag sen o hämtade en bäddmadrass hos Morgan o dom för att vi skulle köpa deras säng som nu står uppmonterad uppe hos oss o har gjort de i flera månader men vi har inte betalat den än för första gången som vi skulle betala den så bröt ju katten benet så att vi fick åka in till djursjukhuset med henne o betala en stor summa bara för att få henne röntgad o få lite smärtlindring, o för ett tag sen la vi ut våran bil på blocket för att vi skulle få den såld och de fick vi efter ett tag men natruligtvis så hade ju min bror sett att vi hade sålt bilen o fått pengar för den så då tyckte ju han att vi kunde betala sängen, men som R sa till dom då var att vi är ju tvungena att betala våra räkningar oxå.. För hade vi inte betalat in den hyran så vet vi ju inte vad som hade hänt o de ville vi ju inte riskera direkt så självklart prioriterade vi att betala hyran än att betala en säng. Som vi även tycker är ett jävla överpris som vi ska betala för skiten..Så vi funderar på att kika på en annan säng så att dom kan få tillbaka deras älskade säng som dom ska sälja vidare tydligen för att dom är tvunga att ha tag på biljetter till någon jävla Allan Jackson konsert! Gör man så? Inte fan hade jag gjort de iaf. Men men min bror är som han är.. Tänker endast på sig själv..Jävla egoist.
Oj, nu blev detta väldigt långt men jag hoppas att ni orkar läsa allt detta o få en inblick i hur jag har de.
Nu ska jag kolla vidare på BB o sen ska jag sova, är aptrött :O
/Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: