Mamma till Wilma

Inställt

Kategori: Allmänt

När Wilma fyllde 1 år här nu den 12 Maj så var de planerat att min mamma skulle komma hit o gratta henne men så blev inte fallet, utan hon bestämde att hon skulle komma idag den 19:e när hon hade fått pengar o jag pratade med henne igår o frågade när hon skulle komma o vad hon skulle köpa med till maten för den skulle vi tydligen äta här. så imorse så ringde ja henne för att checka av så att hon var på väg o även säga att vi kunde handla ihop här hemma istället, men när jag ringer henne så låter hon så "sjuk" o de var så synd om henne för hon hade tydligen åkt på maginfluensan inatt vid halv 3 o hållit på hela morgonen o de gör mig så förbannad för jag vet att de inte stämmer, jävla dålig bortförklaring som vanligt. Ledsen blev jag även fast att jag hade väntat mig detta.
Så nu bestämde hon att imorgon skulle hon komma...ska bli intressant men ja tror inte på de.
Nu ska jag lägga mig o lösa korsord :)
/En besviken dotter (åter igen)

Kommentarer

  • Emma säger:

    Om hon nu har maginfluensa så ska hon väl inte komma idag heller?

    2011-05-20 | 12:12:55
  • Emma säger:

    Nej, de ska hon inte göra egentligen men idag så var hon så frisk tydligen. Men gud så sjuk hon var igår.. tror inte riktigt på att hon hade de igår.

    2011-05-20 | 22:03:46

Kommentera inlägget här: