Mamma till Wilma

Regn

Kategori: Allmänt

Trist väder vaknade man till idag, men men då borde vi iaf då solsken imorgon? För efter regn så kommer ju solsken så ge oss SOL imorgon tack! Nu när jag ber om sol så kan jag väl få de, för när jag säger att de ska regna ja då gör de det självklart så nu ska jag se om de funkar lika bra när jag ber o sol:D
Idag har jag mått illa som tusan.. lr ja inte så mkt men de kommer i perioder
så då får denna söta bild hamna i min blogg idag:) Har ätit lite nu så jag
hoppas att jag kommer må bättre senare lr imorgon så att skiten försvinner, vill
inte bli sjuk nu oxå, men de skulle inte förvåna mig ett dugg!
Nu ska jag nog göra mig i ordning för att ta en promenad..ska se om sambon ska med oxå men han spelar nått spel så vi får se om han kan slita sig lr om jag får vänta tills han är klart...Typ imorgon;)
/Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: