Mamma till Wilma

Slappdag

Kategori: Allmänt

Söndag igen o veckorna bara springer iväg likaså helgerna. Förstår inte hur dom bara kan försvinna så fort som dom gör? Helt obegripligt. Har haft Lars på besök här i helgen så igår så bestämde vi oss för att ha en filmkväll med Pirates of the Caribbean filmerna:) Orkade bara kolla på första filmen så idag återstår de att kolla på dom andra 2:) Får kanske snart sätta fart o göra de om vi ska hinna innan dagen är slut.. ;) Vi alla mår bra här hemma förutom att Wilma nyser lite då o då, men jag hoppas att hon slipper bli förkyld. O jag mår ju som vanligt. Nu över till lite annat som jag måste få skriva av mig.
Fick reda på en sak häromdagen om min mamma (ovanligt?) Pratade med en gammal vän på msn o vi kom in på min mamma o då fick jag reda på att hon har en skuld där som är obetalad o de är 8 år sen hon lånade pengar av denne person.. 8 år sen!!!! O skulden är fortfarande obetald...De e ju fan inte sant! Skäms som fan för att hon håller på såhär, o de känns som att de är mitt fel även om jag vet att de inte är de, men skuldkänslorna sitter där o kommer nog alltid att vara där när de gäller henne. Vet ju att hon inte har betalat mina skulder som hon har lånat av mig men inte fan trodde ja att hon hade lånat pengar av andra som hon inte har betalat. Iofs så borde ja ju ha vetat om de. Blir så jävla arg!
Idag är de Mors dag o jag är världens lyckligaste mamma <3 till världens
goaste tjej. Du är min solstråle mammas guldklimp ;) Älskar dig
Wilma på hennes födelsedag<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: