Mamma till Wilma

Torsdag

Kategori: Allmänt

Fick ett samtal igår av min läkare o frågade hur jag mådde o om jag hade börjat med tabletterna, men nej de har ja inte, känner mig inte så värst motivierad egentligen men de känns som att jag måste ta dom bara för att arbetstförmedligen o dom inte ska ligga o trycka på att jag ska skaffa mig ett jobb. Vill ju få tillbaka min energi o ork. Så jag känner mig ganska så stressad av detta, men tack o lov att ja inte har hört något ifrån Ams än så länge. Hoppas innerliget att dom lyssnar på min läkare för annars så ska dom få med mig att göra kan ja lova.
Dagen har gått ganska så fort, men har hunnit med att tvätta våran matta som jag råkade spilla cola på igår lr förrgår så den hänger ute på våran balkong o ska torka men de lär ju ta all evighet. hehe Har även städat sovrummet så nu är de någorlunda i ordning, men de känns i kroppen men ändå så har ja inte gjort speciellt mkt. Hatar att inte ha någon ork/energi för detta är inte jag. Kommer nog aldrig att bli helt mitt gamla ja men man kan ju alltid försöka att stäva dit så får vi hoppas att jag lyckas en liten bit.
För övrigt så mår vi alla bra, Wilma utveckas för varje dag som går. :) Underbart att se. Duktig tjej är hon<3
/Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: