Mamma till Wilma

Helvetet bryter ut!

Kategori: Allmänt

Snart pallar jag inte mer, psyket pallar inte. Hur länge ska jag behöva hålla skiten inom mig? Alla blir drabbade även om jag inte vill de. Hur ska man bete sig när den man måste reda ut saker med inte lyssnar??
Vill jag ens ta den disskutionen, hur kommer allt att sluta..Ren katastrof antar ja som vanligt.
Faaan... kan jag aldrig få må riktigt bra utan en jävla massa problem överallt?
Jag har så mkt att berätta som jag måste få ur mig egentligen men hur kommer folk att ta sanningen?
Blir jag de "svarta fåret" som ingen vill ha kontakt med? Iofs så är de så de känns just nu. Har suttit här hemma vecka efter vecka dag efter dag o ingen hör av sig o inte ett enda jävla besök. Vet även att jag ska höra av mig men vad spelar de för roll? Såhär jävla osocial har jag aldrig varit..när miste jag fotfästet?
Känner mig så jävla misslyckad!
Min fantastiska tjej<3 Älskar min familj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: